Известие

Collapse
No announcement yet.

Саморазреждане на акумулатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Саморазреждане на акумулатора

    Здравейте колеги,
    Имам следния проблем с моята Алфа 166 JTD (2004):
    От време на време, когато си поиска, сутрин нямам ток в акумулатора, т.е. 7-8 волта вместо към 13 волта. Разбера се въобще нито завърта, нито пали, даже някой път и багажникът не се отваря с дистанционното. Отначало проблемът се яви в движение, дисплейят показа low voltage, изключи климатика, а след това и останалите вериги, последно фаровете. В сервиза откриха проблем с алтернатора и беше ремонтиран от БОШ. След това близо 600 км никакви проблеми. След това започна да не пали предимно сутрин. С кабел от друг акумулатор пали и върви без проблем 2-3, някога 10-12 дни, и сутрин пак проблем. В сервиза, след като направиха всички тестове не откриха нищо. Явно има някакъв консуматор, който се включва когато си поиска и сваля тока в акумулатора. В момента нощем сервизният инженер е проверява със специално устройство, което ще му даде сигнал, ако се появи пад на напрежението под 11 волта, ама за беля тя не ще да даде този проблем и си пали нормално.
    Някой имал ли е токав проблем и как е отстранен? Ще съм ви благодарен ако ме насочите към нещо.
    Last edited by AGK; d.m.y г., 19:25.

  • #2
    Нищо не писа за самия акумолатор.Имаш ли възможност да пробваш да покараш няколко дни с друг?
    5 Ланчии зад гърба си!
    И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщение
      Нищо не писа за самия акумолатор.Имаш ли възможност да пробваш да покараш няколко дни с друг?
      Колегата е прав, да не си е заминала някоя клетка на акомулатора, него проверихте ли го
      Alfa 166jtd,1999

      Comment


      • #4
        Абсолютно същия проблем но с едно пежо имаме, сменихме 4 акумулатора ходих къде ли не, казват колата няма откъде да харчи ток. Алтернатора зарежда точно. При паднал акумулатор като запаля на скорост и като покарам в следващите 5-7 часа пали без проблем(зарежда) Сега е при поредния "майстор" и се обади че е готова, утре ще ходя да я прибирам и ако наистина е оправил проблема ще ти пиша какъв е бил.
        Last edited by Dob4i; d.m.y г., 22:26.
        Alfa Romeo 166 2.4jtd

        Comment


        • #5
          Благодаря колеги за отговорите. Акумулаторът го сменихме още при първото повтаряне на проблема с нов с необходимия капацитет. Не е в него проблема. Алтернаторът също зарежда нормално и дни наред проблемът не се появява, но се случва изведнъж, без никакви признаци преди това и на различни периоди.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от AGK Покажи съобщение
            Благодаря колеги за отговорите. Акумулаторът го сменихме още при първото повтаряне на проблема с нов с необходимия капацитет. Не е в него проблема. Алтернаторът също зарежда нормално и дни наред проблемът не се появява, но се случва изведнъж, без никакви признаци преди това и на различни периоди.
            Колега да не ти прави проблем лампата в багажника, може да не гасне всеки път и от там да идва този проблем
            Alfa 166jtd,1999

            Comment


            • #7
              Здравей колега,аз имах същия проблем и се оказа едно реле което се намира в "телевизора"т.е. трябва компетентен човек да ти свали централната конзола,след това на място в колата трябва да ти го разглоби(защото без да е вързан към автомобила неще да тръгне,търси си колата)та там някъде майстора откри реле което залепва когато си пожелае и навигацията и всички останали консуматори продължават да си дърпат ток въпреки,че нищо видимо не работи т.е. не заспиват след като изгасиш двигателя, там е целия ти проблем почти на 100% съм сигурен.Затова намери компетентен човек който разбира от електроника и ще си решиш проблема .УСПЕХ!!!!
              Last edited by dakata; d.m.y г., 13:26.
              ALFA 166 2.0TS-хубавицата
              Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
              PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
              Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dakata Покажи съобщение
                Здравей колега,аз имах същия проблем и се оказа едно реле което се намира в "телевизора"т.е. трябва компетентен човек да ти свали централната конзола,след това на място в колата трябва да ти го разглоби(защото без да е вързан към автомобила неще да тръгне,търси си колата)та там някъде майстора откри реле което залепва когато си пожелае и навигацията и всички останали консуматори продължават да си дърпат ток въпреки,че нищо видимо не работи т.е. не заспиват след като изгасиш двигателя, там е целия ти проблем почти на 100% съм сигурен.Затова намери компетентен човек който разбира от електроника и ще си решиш проблема .УСПЕХ!!!!
                Дака, колега, ще ти бъда изключително благодарен ако ми кажеш кой е този майстор и как да го намеря! Благодаря ти предварително.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от AGK Покажи съобщение
                  Дака, колега, ще ти бъда изключително благодарен ако ми кажеш кой е този майстор и как да го намеря! Благодаря ти предварително.
                  Имаш ЛС
                  ALFA 166 2.0TS-хубавицата
                  Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
                  PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
                  Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

                  Comment

                  Working...
                  X